close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה באמת כדאי לדעת על מוצרי פרסום לעסק?

מערכת שורשכד אלול, תשעט24/09/2019

העסק שלכם לגמרי תקוע? יכול להיות שמעבר לכל ההשקעה ב"קידום אינטרנט", הגיע הזמן להשקיע גם במוצרים שונים של פרסום

תגיות:
אתם מרגישים שהעסק שלכם לגמרי תקוע? לא מצליחים לקדם אותו ואנשים חדשים לא באמת פונים אליכם? אם כך, יכול להיות שמעבר לכל ההשקעה בקידום אתר האינטרנט שלכם, הגיע הזמן להשקיע גם במוצרים שונים של פרסום. אומנם זה נכון שבעולם השיווק חלו לא מעט שינויים בשנים האחרונות, אך מדהים לראות כיצד גם היום מוצרי פרסום מוכיחים את עצמם בכל פעם מחדש. לכן, אם גם אתם, כמו בעלי עסקים אחרים, יכולים להזמין מוצרים כאלה ולשלב אותם בכל קמפיין שיווקי שאתם עושים, למה לחשוב פעמיים? יש מגוון אדיר של אפשרויות בתחום הזה בימינו ואתם יכולים להיות בטוחים שמוצרי הפרסום הנכונים יעשו עבודה
נהדרת, כך שאין ספק שלא תצטערו על השקעה שכזו.

כיצד בוחרים מוצרי פרסום?
האמת היא שפעמים רבות הקושי האמיתי הוא לבחור את מוצרי הפרסום הכי טובים ומתאימים שיש. לכן אנחנו יכולים להבין אתכם אם גם לכם יש דילמה בנושא, ובמיוחד אם מדובר על פעם הראשונה שאתם מזמינים מוצרים כאלה. לכן אנחנו מציעים לכם תחילה לחשוב על מספר שאלות כמו:
• האם אתם מעדיפים מוצרי פרסום שיהיו כמה שיותר שימושיים?
• האם אתם רוצים מוצרים עונתיים שיתאימו לחורף או לקיץ?
• האם המוצר צריך להיות גדול ובולט או קטן ושימושי?
• האם תרצו להזמין כמה שיותר סוגים של מוצרים כך שכל לקוח יוכל לבחור את המוצר המתאים לו?

כמו כן, כדאי להחליט מראש גם למי מיועדים המוצרים ואיפה אתם מחלקים אותם. לדוגמא, האם אתם רוצים לחלק את מוצרי הפרסום ללקוחות קיימים? או שאולי אתם רוצים לחלק אותם דווקא לאנשים שעוד לא הזמינו מכם שירות מעולם? אם תדעו לענות על כל השאלות הללו יהיה לכם הרבה יותר פשוט לבחור את המוצרים הנכונים לקידום ולשיווק העסק שלכם.

כמה הגיוני להשקיע במוצרים כאלה?
כמובן שאם אתם חושבים על הזמנת מוצרי פרסום לצורך קידום העסק, תרצו גם לדעת כמה אתם צריכים להשקיע בעניין. זה נכון אומנם שמדובר על השקעה בעסק ובוודאי תוכלו גם לקבל על כך החזרים מסוימים, אך מצד שני, זה ברור שלא תרצו בשל כך להכניס את העסק שלכם לחובות. לכן, רגע לפני שאתם מזמינים כמויות אדירות של מוצרים מסוימים, אפשר יהיה לחשוב גם על האופציה של הזמנה קטנה כדי לנסות ולראות את האפקט שהמוצרים הללו עושים על הלקוחות שלכם. כמו כן, אנחנו מאוד ממליצים לכם גם לחשוב על העיצוב, כי פעמים רבות מה שקובע האם מוצרים כאלה עושים את העבודה או לא, זה העיצוב שלהם. לכן רצוי להחליט מראש האם אתם רוצים לשלב על המוצר רק את לוגו החברה או אולי גם את כתובת אתר האינטרנט שלכם ופרטים נוספים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה